sunnuntai 20. heinäkuuta 2014

LÄHTÖ JA TULIAISET

Vihdoin, vuoden odottamisen jälkeen on se päivä. Lähtöön on jäljellä enää muutamia tunteja. Fiilikset on oikeastaan nämä; On aivan mahtavaa lähteä enkä jaksaisi odottaa enää yhtään, mutta toisaalta haluaisin jäädä vielä hetkeksi. Oon koko päivän hyvästellyt sukulaisia ja kavereita, mutta ihmeen rauhallisena oon pysynyt. Kuvittelin tän olevan kauheempaa, mutta saas nyt nähdä miltä tuntuu kun kahden tunnin päästä lähden viimeisen kerran vuoteen meidän pihasta. Laukunkin sain vihdoin pakattua, ja painoa sillä on nyt 22.6kg kun saa olla sen 23kg.. Lento Saksaan lähtee aamulla, ja sieltä matka jatkuu Mexico Cityyn! Nyt ei oikein ajatus kulje tässä jännityksessä, joten ajattelin tulla hieman kertomaan mitä oon viemässä tuliaisiksi Meksikoon.

IMG_8656

Tilasin tollasia esitteitä ilmaiseksi netistä, ja musta ne on oikein kivoja! Nää mun on espanjankielisiä niin on niiden sitten Meksikossa helpompi lukea :) Lisäks ostin toisen perheen siskolleni tollasen muumimukin.

IMG_8657

Aion antaa jokaiselle perheelleni kaksi pientä pyyhettä ja paketin marimekon servettejä!

IMG_8668

Löysin kivoja muumiaiheisia tiskirättejä! Ja tässä näkyy myös vähän mun tekemiä pinssejä ja käyntikortteja.

IMG_8670

Ja tottakai paljon karkkia ja suklaata, tässä kuvassa ei oo vielä kaikki :)

IMG_8671 IMG_8673

Hieman oli hankalaa saada kaikki mahtumaan noihin laukkuihin, mutta siellä ne nyt on. Pian kaverit tulee hakemaan mua lentokentälle ja seuraavan kerran postaankin sitten Meksikosta :) Muistakaapas seurailla mun vuotta instagramista ja askiin voi vapaasti laittaa kysymyksiä!

5 kommenttia:

  1. paljon onnea matkaan! löysin sun blogin pari päivää sitten, jään ehdottomasti seurailemaan! oon itse lähdössä au pairiksi espanjan, niin kiva seurailla muidenkin vähän samantyyppisiä kokemuksia, vaikkei nyt ihan sama asia olekaan. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! Ja ompa kiva, paljon onnee sunkin matkalle! :)

      Poista
  2. Moi, mistä tilasit nuo esitteet? :)

    VastaaPoista