maanantai 30. kesäkuuta 2014

FAREWELL PARTY

Nyt on läksiäiset kavereiden kanssa vietetty, enkä voi sanoa muuta kuin että oli niiiiin hauskaa. Mun maailman ihanimmat kaverit oli järjestänyt kaikkea kivaa, ja tarjoilutkaan ei ollut ollenkaan huonot! Iso kiitos siis kaikille, jotka oli mukana! Oon niin onnellinen siitä, että mulla on täällä näin upeita ihmisiä, jotka varmasti on täällä vielä kun tuun takaisin. Suurimmaksi osaksi ilta (ja oikeastaan koko yö) meni tanssiessa ja hyvän ruoan sekä tietysti myös juoman parissa. En oo ennen tajunnut, kuinka tärkeitä nää ihmiset mulle on, mutta kai parempi myöhään kuin ei milloinkaan haha. On myös ihan mahtavaa, että ainakin vielä oon voinut puhua mun tulevasta vuodesta mun kavereille ilman, että ne on ainakaan kauheasti kyllästynyt! :D Mä todella toivon, että voin viettää ainakin yhden tälläisen illan vielä näiden ihmisten kanssa ennen kuin lähden, siihenhän on enää 19 kokonaista päivää, apua..

Untitled 1öö7 Untitled 6p Untitled 5 Untitled 4ä Untitled 2ö Untitled 13nn
Untitled 1l
IMG_8432

Tälläsiä juttuja sain kavereilta, vaan ruisleipä puuttuu kuvasta! 
Tuun sitten vielä lähempänä lähtöä luultavasti kirjoitteleen fiiliksistä ja pakkailuista :-)

8 kommenttia:

  1. Olis aika kiva tietää mitä tuolla sun saamassa "selviytymisoppaassa" on neuvottu? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo itekkään saanu lupaa lukea sitä kun vasta perillä kun pahin ikävä iskee.. :D jännää!

      Poista
  2. Oi miten kiva blogi, jään kyl seuraamaan:) Meksiko kuulostaa niin ihanalta paikalta!
    Mä oon kans lähdössä vaihtoon mutta suuntana on Las Vegas, tässä mun blogin osote jos kiinnostaa :)
    www.annaaelina.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :) Oi ootpa saanu ihanan paikan! Käyn kattomassa sun blogis :)

      Poista
  3. Pidä sit ihan superhauskaa siel Meksikossa! :D Ja noi läksiäiset vaikuttaa ihanilta, mahtava läksiäislahjapaketti. Salmiakin, suklaan ja ruisleivän voimin jaksaa missä vain (;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos, pidän varmasti! Ja oli kyllä tosi ihanat läksiäiset, kaikki meni ihan putkeen! Haha jep, pitää ottaa paljon suklaata mukaan ;)

      Poista