maanantai 16. kesäkuuta 2014

Lately

Mä tulin laittaan muutamat kuvat viimepäivien tapahtumista, sillä mulla ei oo ollut nyt viikkoon töitä joten on ollut aikaa tehdä kaikkea muutakin. Oon taas innostunut kuvaileen enemmän, ja on kiva jakaa näitä kuvia jossain. Vaihtoon liittyen voisin sanoa sen verran, että mun jännitys on taas kadonnut. Multa kysytään valehtelematta varmaan viisi kertaa päivässä, että joko jännittää. Mulla ei oo mitään muuta vastattavaa kuin että ei jännitä, ei yhtään. Oon aivan uskomattoman innoissani tällä hetkellä lähdöstä ja mietin vaan miten kiitollinen oon tästä kaikesta. Mä haluaisin vaan ruveta jo pakkaamaan, vaikka kaikki tärkeet asiat on vielä tekemättä.. Kauhea stressi, mutta kyllä kaikki hoituu!

Sunnuntaina vietettiin mun veljeni rippijuhlia, ja oli tosi kiva nähdä sukulaisia ja päästä kuvailemaan. En vaan voi uskoa, että mun veljenikin on jo noin vanha, ja että pääsin itse ripille jo kaksi vuotta sitten. En yleensä oikein viihdy juhlissa, mutta nyt mulla oli tosi hauskaa. Johtuu varmaan siitä, että osaan nauttia näiden ihmisten seurasta nyt enemmän kun tiedän, että pian en näe heitä pitkään aikaan..

Untitled 17 IMG_8158 IMG_8159 Untitled 9 Untitled 10 IMG_8165 IMG_8166

Kuluneeseen viikkoon on mahtunut myös kuvailemista yhden kaverin kanssa, sekä Anna Abreun keikka. Olen kierrellyt kovasti Abreun keikkoja ala-asteella, olin oikein kunnon fani ja kävinkin n. 30 keikalla. Jossain vaiheessa keikoilla käyminen kuitenkin jäi, mutta nyt olen taas tajunnut kuinka mahtava mimmi hän onkaan! Onneksi lähdettiin parin kaverin kanssa pitkästä aikaa nauttimaan Annan musiikista.

Untitled 13 Untitled 12 IMG_8066 Untitled 11

Ostin muuten uudet matkalaukut Meksikoa varten ja sain käyntikortit tilattua, jee!
Päiviä Suomessa on jäljellä enää 34..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti