perjantai 7. maaliskuuta 2014

Matkakuumetta

Mulla on aivan järkyttävä matkakuume, ja asiaa ei yhtään auta päivittäinen vanhojen lomakuvien katselu. Oon kuukauden päästä lähdössä ulkomaille, mutta kärsimätön kun olen, voisin lähteä nyt heti. Mun ensimmäinen ulkomaanmatka oli vasta vuonna 2012 kun olimme Gran Canarialla. Sen jälkeen olen käynyt vain Virossa ja Kreetalla, mutta varmasti tulen elämäni aikana matkustamaan paljon. Haaveena on vaihtovuoden lisäksi ainakin oma asunto ulkomailta, Euroopan kiertely junalla sekä maailmanympärimatka. Matkustamisessa vain on se oma tunnelmansa josta pidän kovasti. Voisin sanoa, että tähänastisen elämäni hienoimpia tunteita olen kokenut kävellessäni lentokentällä matkalaukkua perässäni raahaten, lentokoneessa istuen ja ensimmäisellä kertaa kovasti jännittäenkin, sekä tietysti perillä lomakohteissa. Matkoista vielä upeampia on tehnyt se, että mukanani on jokaisella kerralla ollut paras ystäväni sekä ihana perheeni♥ Jokainen loma on ollut ikimuistoinen, enkä voi kieltää ettei kyynel tulisi silmään niitä ajatellessa. Sitä, kun kävelen uusia katuja auringon paistaessa, ihmisten hymyillessä ja itselläni onnellinen olo aamusta iltaan. Sitä, kun voin heti herättyäni suunnata kohti hotellin aamupalaa ja siitä rannalle. Sitä, kun tutustun mahtaviin ihmisiin ja loman viimeisenä iltana itken heitä hyvästellessäni ja lupaan, että palaan takaisin vielä joskus. Usein sanotaan, että reissun jälkeen on kiva palata kotiin, mutta itse en ole vielä kertaakaan kokenut kotiin palaamista mukavaksi. Saatan jo loman ensimmäisenä päivänä kauhulla odottaa viimeistä lomapäivää.. Ja vaikka mä välillä nautin paljonkin elämästäni täällä, silti mielessäni pyörii aurinkorannat ja palmupuut kieltämättä joka päivä. Jos voisin antaa yhden vinkin, se olisi että matkustakaa niin paljon kuin voitte!
Viimeisin matkani oli Kreetalle, ihanaan Rethymnonin kaupunkiin tossa syksyllä 2013 ja tämän postauksen kaikki kuvat ovat sieltä!

IMG_5022
IMG_4970 IMG_3967 IMG_3915 IMG_3729 IMG_3252 IMG_3706 IMG_4957 IMG_3799 IMG_3332 IMG_3903

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti