keskiviikko 27. elokuuta 2014

KYSYMYSPOSTAUS

En oo reiluun viikkoon tehny oikeesti mitään muuta kun ollu koulussa ja hoitanu pakollisia ja ei niin pakollisia asioita. Viikonloppuna olin kyllä pariin kertaan syömässä Rotareiden ja muiden vaihtareiden kanssa, mutta mitään ihmeellistä ei oo tapahtunut. Koulun alottaminen oli yllättävän helppoa, eikä mua jännittäny yhtään niin paljon kun luulin. Heti sain kavereita ja kävinkin jo syömässä muutaman mun luokan tytön kanssa. Tänään sitten jäin vaan kotiin nukkumaan koska oon taas vähän kipeä.. :D Koulusta kerron kuitenkin varmaan myöhemmin enemmän!

Tän postauksen tarkoituksena oli tulla kertomaan, että oon aatellut tehdä kysymyspostauksen! Teillä on nyt siis mahdollisuus laittaa tähän postaukseen mitä vaan kysymyksiä liittyen vaihtoon, muhun tai mun elämään. Mä lupaan vastata kysymyksiin heti, kun niitä on tullut tarpeeksi. Nyt siis vaan kysymyksiä tulemaan! ;)

IMG_9220kysyy

11 kommenttia:

  1. mua kiinnostais tietää, että ootko opiskellut espanjaa jo ennen vaihtoa, vai lähditkö ilman aiempaa kielitaitoa? puhutko paljon espanjaa vai osittain englantia paikallisten kanssa? onko siellä turvallista? suositteletko tässä vaiheessa vaihtoon lähteville mexikoa? :)

    VastaaPoista
  2. Älä ota tätä yhtään pahalla, koska sillä tavalla tätä ei todellakaan oo tarketettu, mutta oot ihan mielettömän kaunis mut en nää sun hymyilevän silleen isosti paljon ollenkaan ja ois ihana nähdä kun hymyilet enemmän :))))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä tiedän! Mutta en osaa hymyillä kuvissa, enkä tykkää hampaistani.. Enkä vaan osaa vetästä sellasta tekohymyä päälle kun otan kuvaa :-D Mua itteenikin ärsyttää se, että näytän kuvissa niin totiselta

      Poista
    2. Eihän sun hampaissa oo mitään vikaa!!?? T. Äiti <3

      Poista
  3. Milloin sait idean lähteä vaihtoon? Ja miten sun vanhemmat suhtautu siihen? Oliks tosi vaikeeta lähtee Suomesta ja jättää kaikki vuodeks? Ajattelikko lähtee muiden järjestöjen kautta, vai oliks Rotary heti se sun juttu? Miksi valitsit juuri tuon maan? :))
    Tossa nyt jotain ja tätä sun blogia on niii ihana lukee! Kiitos tästä:3
    P.S. Haluun kans vaihtoo heti ku on sen aika! :D
    -Aino

    VastaaPoista
  4. Onko sulta kyselty Suomesta mitään hauskoja juttuja? Mitä todella outoja tapoja Mexicossa on? Mitä ikävöit Suomesta?

    VastaaPoista
  5. Mitä vinkkejä antaisit meille Meksikoon lähteville vaihtareille?

    VastaaPoista
  6. Miten vanhempasi, isovanhempasi ja muu lähisukusi suhtautuivat lähtöösi ?

    VastaaPoista
  7. Meinasin tulla kysymään just samat kysymykset kuin ensimmäinen anonyymi, eli mikä oli sun kielitaito ennen lähtöä ja miten se on kehittynyt. Ja käytätkö paljon englantia vai pärjäätkö pelkällä espanjalla?

    Kiva blogi muuten! Toivottavasti ehdit ja jaksat kirjoittaa ahkerasti myös jatkossa. Ja kerro myös niitä negatiivisista asioista, jos (kun?) sellaisia tulee eteen. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :)Yritän tottakai kirjottaa niin usein kun vaan ehdin! Ja viime postauksessa vähän jo kerroin huonommistakin asioista ja aion kertoa jatkossakin :)

      Poista